torsdag 12 januari 2012

Styrkeprogram och sällskap

Dagens pass bestod av både styrka och kondition. Jag hade med mig bästaste Anette i dag också. Det är mycket roligare att träna med sällskap, i alla fall styrketräning. När jag joggar är jag värdelöst sällskap, jag orkar inte prata särskilt mycket då. *L*

Dagens styrkeprogram såg ut så här:

Knäböj med balansboll, 3x20 st
Höftlyft med stepbräda, 3x20 st
Balans på matta, med stång 3x10 st/ben
Utfall med axelfly, 3x10st/ben
Jägarstol, 3x30 sek (minst)
Tåhävningar, 2x20 st/ben + 1x10/ben (långsamma)

När detta var klart gick vi till stakmaskinen och körde 1 km där innan vi flyttade oss till roddmaskinen och körde 2x1 km där också.

För övrigt är nu även dag 4 snart slut och jag hoppas att sockerabstinensen nu börjar ebba ut hos er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa