torsdag 5 januari 2012

Detta inlägg sponsras av Svenska cement...

Nä, kanske inte riktigt, men oj så tunga mina ben var i dag. Dels kände jag av lite träningsvärk från i går, dels tror jag att nyårshelgen fortfarande gör sig påmind.

Men - jag tog i alla fall 3300 meter jogg, 100 meter längre än innan nyår. *ser lite nöjd ut* Fast det var definitivt mer envishet än ork, skulle man kunna säga.

Efter 31 minuter på mina cement-ben så gick jag över till styrkesidan och körde en halvtimme där. Rotatorkuff, armhävningar, rygglyft, benlyft, utfall, cruches med stång, lite balansövningar och sen var i princip slut.

Men nöjd - det är för jäkla skönt att svettas!

2 kommentarer:

  1. Jag körde afropowerdance idag, det var inte min kopp te.../ Isa

    SvaraRadera
  2. Ah, jag har provat Latin Jam.... Blev inte ens svettig. Inte för att jag är så duktig utan för att jag har NOLL rytm och alltså inte kunde ta ut mig nåt. Enda behållningen var nog att de andra kunde fnissa åt mig.... *L*

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa