onsdag 11 januari 2012

Dag 3 - och Biggest loser

Även om det är himla skoj att träna är det också skönt med en vilodag emellanåt. Min vilodag har dock innehållit en promenad från Bilia och hem, jag skulle gissa är det är ca 4 km. I övrigt har jag mest suttit på rumpan, och tänker så fortsätta hela kvällen.

Vad gäller sötsuget har jag klarat mig rätt bra även om det där jäkla sockermonstret sticker upp sitt fula nylle emellanåt. Jag har dock inga planer på att låta honom vinna, så han får väl ligga där och lurka i bakgrunden av mitt liv. Och nu är det ju bara 29 dagar kvar... *L*

Ni missar väl inte att Biggest loser börjar i kväll? Inte nog med att det är bra inspiration att se andra människor kämpa, det är extra skoj att en kille från Skövde är med. Ha då i åtanke att han jobbar på en pizzeria. Jag tycker det är lite extra kul, på något vis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa