lördag 28 januari 2012

Ibland blir det inte som man tänkt...

... men det kan bli bra ändå.

Jag hade tänkt köra max-puls-test i dag för att kunna börja använda min lilla micoach, men när jag kom ner till gymmet hade lilla manicken bestämt sig för att visa sin makt och jag lyckades inte få i gång den.

Alltså fick jag tänka om, och eftersom jag bestämt mig för att bli trött så siktade jag på 5 km under 35 minuter. Jag är fullt medveten om att det är knapp styrfart i vissas ögon, en för mig är det snabbt. Jag har inte fixat det många gånger alls.

Jag startade bandet på 8.7 och körde så i 4,5 km. Mycket svettig, men med krafter kvar, höjde jag till 9.0 och de sista 200 m körde jag på 9.5.

Med tiden 34:43 är jag mycket nöjd, och nu ser jag fram emot att förstå mig på micoach så jag kan använda den nästa gång.

Ha en underbar lördag!

2 kommentarer:

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa