söndag 15 januari 2012

Första veckan...

Hur har det gått? Har du följt din plan, har du nått dina mål? Vad har varit lättare än du förväntat dig - och vad har varit svårare?

Jag har haft några små anfall av godissug, men absolut inte på värsta viset. Tvärtom har det gått oförskämt bra. Jag har försökt äta så bra som möjligt, och till min hjälp har jag Iforms kostdagbok.

Jag har valt att inte ersätta godiset med något annat eftersom jag vill få bort mitt små-ätande. Jag tar en frukt (eller två) på kvällen för att inte behöva lägga mig hungrig.

När det gäller motion var ju målet minst 210 minuter/vecka och det har jag uppnått, med råge. Jag körde styrka på måndagen, styrka och jogging på tisdag, vilade på onsdag, körde styrka och rodd på torsdag, vilade på fredagen, joggade i går, joggade i förmiddags och körde ett pass box nu i kväll.

Summa: 336 min - och en känsla av "fasen vad jag är duktig"!  *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa