fredag 3 februari 2012

Underbar start!

Det må verka korkat att kliva upp en timme för tidigt,  men det har man igen när man duschar efter ett morgonträningspass och känner hur skönt det är att börja dagen med att svettas.

Jag körde 45 svettiga minuter med Mr TC innan jag duschade och sedan åt frukost på Actic - det är livskvalitet det, minsann. Tänk att få kickstarta dagen med en massa endorfiner, det är klart att det blir en bra dag. Jag önskar bara att jag kunde göra det oftare.

I morgon kan det bli en vilodag, om jag inte piper ner till Actic för att köra max-puls-testen på min micoach. Det är ju så kul och så skönt att träna, att svettas, att känna att man gjort nytta....

Jag hoppas verkligen att alla får uppleva hur skönt det är att träna, hur bra man mår efteråt och hur nyttigt det faktiskt är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa