onsdag 1 februari 2012

Träning på hotell

Att kursa på hotell är trevligt. Hotell är en trevlig uppfinning. För att inte tala om hotellfrukost...

Dessutom - och det här är jag stolt över - så valde jag att ta med mig träningskläder fast jag bara ska vara borta en natt.

Alltså valde jag bort att mingla i baren mellan kursen och middagen och ställde mig istället på löpbandet 45 minuter. Det var grymt skönt efter att ha suttit stilla hela dagen. I morgon kliver jag upp lite extra tidigt, svettas lite innan hotellfrukosten (fatta vad gott det ska bli med frukost sen, jag längtar redan) och är sen redo för en ny kursdag. Då hinner jag få min planerade träning utan att behöva ta av fredags-eftermiddags-lur-tiden.

Jag har fortfarande lite svårt att fatta att det här är JAG, att JAG väljer träning istället för vila, att JAG planerar in träning istället för att sova lite längre, att JAG har blivit smått beroende av motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa