onsdag 8 februari 2012

Nära nu...

Nu är vi verkligen på upploppet vad gäller vår utmaning, vår hälsomånad. Jag hoppas du är nöjd med din insats, oavsett vad den har bestått av och hur du har lyckats med dina mål.

Men - nu är det ju dags att fundera ut nästa mål, nästa utmaning. För visst vill vi väl fortsätta känna oss duktiga, leva nyttigt och hälsosamt, må bra och vara nöjda?

Jag närmar mig Kanallöpet med stora steg (he he) så jag tänker lägga fokus på min konditionsträning framöver.

Tre pass kondition och ett pass styrka per vecka är mitt mål, boxen undantaget och ren lyxbonus för att det är så vansinnigt roligt. Att det dessutom är nyttigt är nästan - men bara nästan - oviktigt.

Vad gäller maten så ska jag fortsätta göra vettiga val, särskilt under veckorna, och även om skräpmat inte är förbjudet ska det inte vara vanligt förekommande. Sötsaker max en dag i veckan.

Hur ska du göra? Vilka mål har du för våren? Hur ska du nå dina mål?  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa