lördag 25 februari 2012

Cykel till salu - och ingen jogging

Jag hade planerat en lite längre joggingrunda i dag men vid en långsam promenad ner på stan insåg jag att det var bara att glömma. Förkylningen som legat på lur under veckan har inte blivit värre, men den har tydligen tagit all kraft på mig. Jag orkade inte hålla vanlig promenadfart när vi skulle gå hem. Jag orkade inte ens kolla klädaffärer eller skoaffärer på stan - och då är det illa!

Hur underbart det än är att svettas så var jag vuxen och förståndig nog att hålla mig hemma i soffan, och jag intalar mig att jag är pigg nog att köra en sjua i morgon istället.

Lite roligare är dock att det nu ser ut att förbli cykelföre så jag hoppas och tror att jag ska kunna börja cykla till jobbet rätt snart.

Min förra cykel är däremot till salu. Den är använd tre säsonger, servad varje år och i mycket bra skick. Den fick nya däck förra sommaren, och de har inte rullat många kilometer. Cykeldator och cykelkorg ingår. *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa