fredag 3 februari 2012

Sista veckan...

Så, nu går vi in på sista veckan av denna utmaning, denna hälsomånad.

Hur har det gått? Har ni hållit ut? Har ni hunnit med träningen? Hur mår ni?

Jag tycker det har gått oförskämt bra. Vad gäller sötsaker är det knappt något problem alls att avstå och motionen är ju så rolig att jag har svårare att klämma in vilodagar än att få ihop mina minuter varje vecka.

Dessutom känner jag att jag mår bättre och orkar mer, så jag ser det hela som en super-seger på många plan.

2 kommentarer:

  1. Hej! Allt gick jättebra till förra lördagen då jag utav olika anledningar kände mej deppad. Jag skulle minsann få "unna mej" en halv semla, sen var det kört. Jag stoppade i mej både det ena och det tredje av onyttigheter...som en alkolist som tar första supen och inte kan sluta sen! Efter det har jag inte riktigt kommit på banan igen. Men nu har jag bestämt mej för att inte deppa för detta misslyckande utan jag ska ta nya tag direkt! PS Med träningen går det tackolov bra! Kram / Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då! Se det som en lärdom och kom snabbt upp på banan igen. Om urspårningen inte är så långvarig ger den heller inga långvariga resultat/skador. Och håller du i träningen så har du ju halva resan gjord.
      Kram C

      Radera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa