onsdag 8 februari 2012

Jogga - det är så kul!

I dag planerade jag in en utomhusrunda och det ångrade jag inte alls. Bara några futtiga minusgrader och i stort sett vindstilla - helt perfekt.

Jag körde en runda på cykelbanorna, en runda jag visste var ca 5,5 km. Jag kopplade på micoachen och min mp3-spelare. Jag är fortfarande lite feg när det gäller att dra på alltför snabbt men jag höll trots allt en snittfart på bra precis 7 min/km och det är helt okej med mina mått mätt.

Det är så löjligt roligt att jogga, att känna att det går bättre och bättre, att känna att man utvecklas.

I morgon har jag hälsouppföljning med PT-Hanna. Jag har inga större förhoppningar om att göra så väldigt mycket bättre resultat än senast men jag vill inte att det ska bli sämre heller... Jag tänker fasen försöka, nån jäkla sekund eller så ska jag nog kunna knapra in. *ser bestämd ut*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa