söndag 12 februari 2012

Melodifestival - mycket trevligt!

Jag fick en häftig julklapp av min man, en helg i Göteborg, komplett med Melodifestival och allt.

I fredags kom vi fram rätt sent så då blev det mest lite mat och tv-tittande på rummet. I går gjorde vi stan. Det finns ju en och annan affär att kika på. Jag tog en tur på löpbandet innan vi gick till Athena, en helt fantastisk restaurang som har löjligt goda tapas.

Sen var det äntligen dags, dags att gå till Scandinavium och titta på Melodifestivalen.

Jag älskar melodifestival så jag har verkligen sett fram emot detta - och hur höga förväntningar jag än hade blev det ännu bättre. Det var så himla häftigt att se hela cirkusen liksom bakom kulisserna, se hur kamerakillarna sprang fram och tillbaka, se hur välplanerat allt var.

Det var häftigt att höra hur hysterisk fjortisarna blev så snart de såg Ulrik. Det var ännu häftigare att märka hur artiga applåder David fick när han klev upp på scenen, och sen höra hur det blev ett fullständigt jubel när folk märkte hur bra han var.


Det var, helt enkelt, grymt kul!

Efter en helg med hotellfrukost, fika och en del skräpmat ska det nu ändå bli skönt att komma tillbaka i hälsosamma vanor, med nyttig mat och en massa motion. I morgon ska de nyinköpta träningsbyxorna invigas. *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa