tisdag 7 februari 2012

Ibland vrångas det bara...

I dag hade jag planerat att träna efter jobbet så givetvis hade jag med mig väskan i bilen för att slippa åka hem emellan. Väl på gymmet insåg jag att jag hade glömt mina skor. Lite morrande över min egen glömska kastade jag snabbt om min planering och åkte hem för att byta om till utomhus-joggig istället. Av någon anledning kollade jag min lilla mp3-spelare innan jag gav mig av och det var väl en evig tur för batteriet var helt dött. Lyckligtvis har jag två så jag tog den andra, knäppte ihop den med micoach bara för att inse att även micoachen hade farit illa av att ligga i en kall bil hela dagen. Inget batteri där heller.  Lite lagom putt, och på gränsen till "nu skiter jag i det här" plockade jag istället fram min gps-klocka (som HADE batteri!) och satte mig i bilen.

Jag hade lovat att hämta maken på jobbet så jag åkte dit, lämnade bilen och joggade hem. Tyvärr blev det inte mer än 3,6 km men jag är ändå väldigt nöjd med att jag joggade trots att Murphy gjorde sitt bästa för att distrahera mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa