söndag 1 april 2012

Vi överlevde!

Kära nån, säger jag bara.

Spinning i 45 minuter är svettigt, väldigt svettigt. Att sedan gå direkt in till nästa rum och köra lika många minuter power, det kändes av. Jag har aldrig kört power, så jag hade väl ingen koll på vilken vikt jag skulle ha på stången. Jag gjorde som min träningskompis, och OJ vad tungt det blev. Jag borde väl ha anat oråd när jag såg att ledarna inte hade lika mycket men vad då.. Är man nu ändå svettig så... *L* När musklerna i armar och ben skrek och bad om nåd var det dags att avsluta super-passet med knappt 30 minuter core. Jag tänker inte påstå att det var lätt, men det var ändå betydligt mindre svettigt än spinning och power. Även om jag har mycket mage så är det ändå bara en del av kroppen, de andra kändes liksom i hela kroppen (och lite utanför också, minsann).

Efter detta var det dags för lite avrundning och stretch, och jag lovar att det var helt underbart. Underbart, och välförtjänt!

Två bra ledare, ett bra sammansatt super-pass, massor med svett och flås - kan det bli bättre än så en söndag förmiddag?

Så här pigg var S innan passet. fast jag lovar att hon var lite mindre pigg två timmar senare. *L*


Så här svettig och eländig var jag redan efter spinningen. Då hade jag ändå TVÅ moment kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa