torsdag 5 april 2012

Två varv runt Vågen

Ibland glömmer man bort vilket otroligt bra liv man faktiskt har. Man gnäller på struntsaker, som en förkylning eller på att det snöar fast det borde vara vår.

I morse var en sån där stund då jag verkligen kände hur bra jag har det. Jag snörade på mig skorna och drog ut i morgonsolen, tog en joggingrunda på 4 km runt Vågen (och där är det vansinnigt vackert) innan jag joggade tillbaka till hotellet, duschade och gick sedan ner och åt hotellfrukost.

LIVSKVALITET, var det ja!

2 kommentarer:

  1. Det låter härligt!

    Själv tar jag två dagars påskledigt från utmaningen... jag kommer fortfarande inte äta något godis eller fikabröd men jag har bestämt att efterrätt är helt okej de här två dagarna. Och motion är redan inplanerat, så det känns skönt!

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter som en himla bra kompromiss så här över påsk :)

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa