söndag 22 april 2012

Träningsvärk och skåpstädning


Eftersom jag ska på DIAVIP-uppföljning i morgon får jag inte träna i dag. Tydligen kan det konditionstest som ska göras då visa fel om man har motionerat dygnet innan.

Nu lovar jag att det inte är något problem att avstå jogging i dag. Jag har en skaplig träningsvärk efter gårdagens pass, det känns till och med när jag sitter stilla. Så fort jag får för mig att lyfta rumpan från stolen och röra på mig börjar jag osökt nynna på:


Dock utan att dansa så där smidigt, snarare stolpar jag mig fram.

På schemat i dag står däremot lite skåpstädning. Den 2 maj har vi visning på lägenheten och det finns väl en risk att någon nyfiken filur kommer att öppna garderobsdörrarna. Då är det ju trevligt om det ser någorlunda okej ut där.

Handla måste jag också göra, och då behövs ju en inköpslista. Och helst lite inspiration, jag har så värdelös fantasi vad gäller mat.

Jisses, det är mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa