söndag 22 april 2012

Mat i massor!

I dag har jag banne mig inte legat på latsidan. Jag har inte legat på någon sida alls, jag har varit uppe och i farten hela dagen.

Jag har rensat upp en hel del i klädkammaren (men är inte klar, jisses vad pryttlar det finns där). Jag har rensat upp en hel del i det förvaringsskåp jag har i datorrummet (kära nån, det finns en hel del där också). Dessutom har vi veckohandlat, tvättat (okej, det är det mest maken som gjort) och lagat mat i massor (det är det mest jag som gjort).

Jag har gjort kyckling med gräddpasta, kålpudding, fiskgryta och fläskfilé. Nu har vi mat så vi bör klara oss i alla fram till torsdag. Minst!

Som vanligt när man håller i gång så rinner tiden i väg och vips är det kväll. Nu sitter jag i soffan, har nyss ätit middag och väntar bara på att fläskfilén ska sjunka undan och ge plats för en rejäl laddning fruktsallad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa