lördag 28 april 2012

Vilodag var det, ja...

Eller i alla fall vila från joggingspåret.

Att rensa vindsförrådet, att packa, bära, rensa, slänga är inte direkt nån VILA. Man blir skitig och svettig, men man känner sig nöjd och duktig efteråt. Ungefär som när man joggar, alltså. *L*

Vi har bott här i drygt tre år, och tydligen räcker det för att hinna samla på sig en väldig massa bröte (jo, det ordet finns!). Ni vet, saker som är bra att ha men som man inte vill ha framme. Suck.


Nu ska jag gå igenom alla kläder, rensa brutalt där också och passa på att göra mig av med en hel del gammalt. Då måste jag ju dessutom offra mig och köpa lite nytt. *ser nöjd ut*

I morgon blir det källarförrådet. Då ska det också bli en Grön Mil. Kära nån, det är 2 månader tills vi flyttar och jag känner redan hur mycket det är att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa