måndag 16 april 2012

Flytt, fotografering och vilodag


Det blev ingen motion i dag heller. I går blev det ju foto-styling för hela pengen. Vi höll på här hemma i timmar. Det jag trodde skulle vara bara att "plocka lite, det kan väl inte ta så lång tid" blev helt plötsligt en massa lådor, städning, plock och fix non-stop fram till ca 19:30.

I dag jobbade jag till kl 16 och sen var jag i väg till tippen med 4 sopsäckar och ett par tomma lådor som stått på vinden, ni vet såna där originalkartonger som har en förmåga att bli kvar i evighet ifall man behöver dem.

Matlagning, en sista dammsugning och moppning, lite fin-plock och allt är snart klart för fotograferingen i morgon. Vissa saker behöver man ju i vardagen men de får inte synas på bild, som diskborste och hårschampo.

Visst skulle jag hinna träna i alla fall, men just nu känner jag att jag kan och vill prioritera flytt-bestyren ett par dagar.


Träning är skönt, träning är kul - men jag vill inte att träning ska bli stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa