onsdag 21 mars 2012

Värsta UTMANINGEN!

Jag hade en tanke på att hänga på Fitness Fighten en månad men vid närmare eftertanke ändrade jag mig. Jag gillar idén på att köra en riktigt strikt månad, men insåg ändå att jag inte riktigt är beredd att följa ett sånt program slaviskt. Och betalar man för det ska det ju göras rejält.

Dessutom skulle det då krävas att maken är med på tanken att äta så väldigt nyttigt en hel månad och det är jag lite tveksam till... Jag antar att fler har samma problem, kanske har man små barn hemma som gör att det blir svårt att följa en matlista utan att behöva laga dubbla middagar. Och vem orkar det..?

Alltså tänkte jag så här:
Vi kör en egen UTMANING.
         *En månad med nyttig mat, frukost, lunch, middag och ett par mellanmål.
         *Inga sötsaker.
         *Motion motsvarande 70 000 steg/vecka (omräkningstabell finns
           på Stegräknare.se)
         *Helkroppsfoto FÖRE och EFTER, plus vikt och mått.

Är du intresserad av att hänga på? Att köra en riktigt nyttig månad från den 9/4 till den 9/5?



4 kommentarer:

  1. Jag är absolut på! I mitt fall kommer det dock att få bli 1/4 till 1/5 för då åker jag på semester till Rom... det kommer ju att bli en perfekt belöning efter en svettig månad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag vill också åka till Rom. De har så grymt gott kaffe där... för att inte tala om deras glass... *dreglar*

      Radera
    2. Jag har aldrig varit där så det ska verkligen bli jätteroligt! Min pojkvän fyller år i slutet av april så vi brukar ta en weekend i anslutning till det. Hoppas på fint väder så att solbrännan kan få ett litet försprång. :)

      Radera
    3. Jag rekommenderar verkligen en guidad tur på Colosseum. Det var helt otroligt häftigt.
      :)

      Radera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa