söndag 18 mars 2012

T R Ä N I N G S V Ä R K

Oj oj, jag tror minsann att min träningsvärk syns från rymden. Att då tro att jag skulle kunna jogga med någon form av värdighet, det var jag bara dumt. Men, all heder åt mig för att jag försökte.

Jag släpade mig runt två varv, och körde sedan en liten extra vända för att komma upp i 5,5 km, men jag fixade inte att jogga hela utan gick ett par hundra meter vid två tillfällen.

Nu är det väl ändå så att det är mycket bättre att släpa sig runt 5,5 km än att inte röra på sig alls, så jag får väl vara nöjd med min insats.

I morgon blir det cykel till jobbet (fasar inför att sätta träningsvärkssprängda rumpan på sadeln) men ingen jogging. På tisdag ska jag jogga, förhoppningsvis känns benen en aning smidigare då. *L*

På torsdag har jag PT med Hanna. Då ska jag få ett jogginganpassat ben-program. Det ser jag fram emot.

På fredag har jag glykosbelastning. Det ser jag också fram emot, det ska bli spännande att se om all motion har haft någon inverkan på mitt insulin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa