fredag 9 mars 2012

Bra start på helgen!

Jag kan inte ens med god vilja påstå att jag slet särskilt hårt på jobbet i dag, men det behövs såna dagar också.

Efter jobbet handlade vi, lite fredagshandling är väl nästan obligatoriskt, sen var det dags att jogga.

Jag hade motvind redan från början, och veckans inte-så-himla-bra-ätande gjorde väl att benen inte kändes som raketbränslepåverkade, men jag hade bestämt mig, och bara jag kom igång så blev det lättare. Så pass mycket lättare att jag, vid ett par tillfällen, tog en extra omväg för att förlänga rundan. Jag tyckte jag sprang och sprang och sprang, men det är fasen omöjligt att få ihop nån längre sträcka inne i stan.

6,5 km blev det och skönt var det!

Väl hemma blev det fredagskaffe och sen SOVA FREDAGSMIDDAG (också obligatioriskt)!

Här snackar vi livskvalitet, så pass att det nästan nästan införas nån form av skatt på detta, att först ha en mycket bra dag på jobbet, sen jogga 6,5 km, sen duscha, fika och så sova middag. Att jag nu sitter och sippar på ett glas kallt, vitt vin drar ju inte ner betyget på denna fredag direkt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa