söndag 11 mars 2012

Dag 1 - sammanfattning

Så närmar sig dag 1 sitt slut, dag 1 av 34 innan det är dags att vara i kvartsmaraform.

Med tanke på att jag både joggat och boxat i dag så känner jag mig rätt nöjd med dagen. Jag har också ätit  ganska bra, även om jag är medveten om att hemost inte är direkt light och att yoghurt ska väljas med omsorg.

Till frukost åt jag en smoothie med hallon och blåbär, krossat linfrö och proteinpulver. Dessutom åt jag ett par mackor morotsbröd med hemost.

Efter joggingrundan åt jag en bar (eller heter det en bars?) och drack lite proteindrink.

Middagen bestod av ugnsfalu (viktväktarnas måltidskorv) med ost, hackad gurka, senap och tacosås. Till det åt jag bulgur.

Efter boxpasset åt jag en banan på väg hem och efter duschen blev det ett par knäckemackor med hemost och lite yoghurt, sån där onyttig yoghurt med chokladflingor i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa