måndag 12 mars 2012

Underbart vårväder!

När jag åkte hem från jobbet visade termometern 10°C. Solen sken och vinden var inte längre i storm-mode. Inga större problem att byta om och ge sig ut på en runda, alltså. Tvärtom!

Jag körde den runda som jag jagar sekunder på, och i dag låg jag i alla fall under 36:30. En liten bit på väg, men jag fattar inte att jag inbillar mig att jag ska kunna plocka nästan 90 sekunder till, för att komma under 35 minuter.

Nåväl, skam den som ger sig. En vacker dag, när solen skiner och jag har medvind.... då jäklar, då sätter jag den där 35-minuters-gränsen!

2 kommentarer:

  1. Jag är så imponerad av dej! Du kämpar på så bra, sjäv har jag sträckt mej i ljumsken och fått hälsporre...suck...men jag kör på crosstrainern (det enda som funkar just nu) plus styrketräning. Försöker att äta nyttigare. Sockersuget är nästan borta för första gången i mitt liv! Men mackor är jag väldigt sugen på...

    Kram / Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast att köra på TROTS skador är väl grymt bra gjort!

      Kram C

      Radera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa