torsdag 29 mars 2012

På kurs med Lennart...

Två dagar på Bohusgården är en alldeles perfekt uppladdning inför hälso-utmaningen. Jag har ätit - mycket och gott - så nu längtar jag efter att komma in i lite nyttigare vanor.

För er som inte varit på Bohusgården säger jag bara: ÅK DIT!! Så vackert, så trevligt och så mycket gott att äta!

Jag älskar kurs, jag älskar att diskutera och att lära mig nya saker. Att man sedan får bo på hotell och bli bortskämd gör ju inte saken sämre. (och jag joggade faktiskt lite i går, längs strandpromenaden)

Nu tänker jag köra en uppvärmningsvecka fram till påsk. Till dess blir det nyttig mat och en hel del träning. Påskhelgen är fredad, då äter jag det jag vill, men sen... den 9 april... då jäklar! DÅ KÖR VI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa