tisdag 27 mars 2012

Pepp eller press?

För mig är en utmaning en jäkla PEPP. Jag taggar till direkt och älskar en utmaning.

Men, jag antar att det också kan kännas som en PRESS....

Hur tänker du? Är det PEPP eller PRRESS med en utmaning? Om du har tappat motivationen till motion, är det då PEPPANDE att få en utmaning, eller blir det bara ytterligare dåligt samvete och PRESS?

Min motionskompis har en liten svacka och jag vill så gärna hjälpa henne för hon jobbar verkligen häcken av sig med sin träning. Därför vill jag veta hur ni tänker.. PEPP eller PRESS alltså?

3 kommentarer:

  1. Snäll du är :-) Kan vara pepp men gör jag en tabbe blir det en press så funkar jag. Tack för du tänker på mig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Susanne, kan du inte hänga med fast i EN VECKA I TAGET. Dela upp det på fyra, liksom... (jag tvivlar dessutom inte på att du fixar det, jag har sett din mördar-blick *L*)

      Radera
  2. Jag tycker det beror lite på utmaningen. Om det är något som känns alldeles för stort och jobbigt så blir jag mest pressad. Det ska vara så att man får jobba lite för det men ändå vet att man klarar det i slutändan. Sedan så hjälper det ju såklart om man är ett gäng som pushar varandra, jag har nog ganska svårt för att utmana mig själv.

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa