onsdag 7 mars 2012

Ingen perfekt vecka, direkt....

Denna vecka kommer inte att gå till historien som världens bästa hälsovecka.

Jag joggade och hade PT på måndagen. Jag cyklade till och från jobbet i går. Sen åt vi Mongolisk buffé i går kväll, för mamma, syrran och mina två syskonbarn kom på kortvisit.

I dag har jag fikat en grymt god bulle och sen petat i mitt ett gäng Bollnäs-kola. Det är inte så ofta jag kommer över såna, så jag njuter lite extra när jag väl kommer över dem. Men nu har jag gömt påsen långt in i ett skåp. Där får det ligga tills det blir lördag.

Till middag blev det en köpe-sallad med mangodressing. Men - tyvärr - ingen motion...

I morgon fyller maken år, men jag ska nog ändå försöka snirka åt mig en timme i joggingskorna för jag känner att det börjar rycka i joggingnerven. *L*

1 kommentar:

  1. Ja, och dessutom blir det lite extra gott med fika efter att man tränat :D

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa