tisdag 27 mars 2012

På väg tillbaka :)

I strålande sol och nästan 20 plusgrader stannade jag till i Ryd för en runda efter jobbet i dag. Med tanke på att jag varit rätt klen de senaste dagarna hade jag inte så höga förväntningar och målet var att göra en runda, no more liksom.

Jag joggade hela varvet plus en extra ögla vilket gjorde att jag i alla fall kom upp i 3,5 km. Tiden blev 26.57 min vilket ju inte är nåt personbästa - men det ski*er jag i. Jag joggade hela och jag är nöjd med det.

Jag hade kunnat jogga lite till men jag kände samtidigt att det vore dumt att riskera nåt. Trots allt har jag känt mig såväl förkyld som febrig både söndag och måndag.

I morgon åker jag till Uddevalla för ett par dagars kurs och givetvis har jag packat ner träningskläder. Jag ser fram emot att få utforska hotellets omgivning via joggingskorna. *L*

Nu ska jag få tummen ur och anmäla mig till några lopp... Skövdeloppet och Kanallöpet. Lika bra så det blir gjort. BollnäsLoppet är jag ju redan anmäld till. *L*

Ses vi på något lopp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa