söndag 8 april 2012

En kontroll-runda

Dagens runda blev ingen direkt höjdare. Benen var rätt tunga och det var en jäkla massa snömodd i spåret. Kan vi, här och nu, bestämma att det får vara slut med såna där dumheter nu? INGEN MER SNÖ FÖRRÄN TILL JUL, TACK!!

Å andra sidan så genomför de jag rundan i alla fall, vilket också är en liten seger, men några 7 kilometer blev det inte.

Jag tänker däremot ha den här rundan som en kontroll-runda och göra samma runda en gång till om en månad. Då hoppas jag att benen är piggare, farten högre, pulsen lägre och snön borta.



När jag väl kom på idén med en kontroll-runda tyckte jag själv att det var enormt smart. *he he* Så smart att jag rekommenderar fler att göra samma sak. 
Ut och jogga/gå en given runda så snabbt du kan i dag eller i morgon och gör om exakt samma runda igen i slutet av vår HÄLSOMÅNAD. Förhoppningsvis går det snabbare och bättre då, och då snackar vi ju verkligen mätbart resultat. 



1 kommentar:

  1. mycket smart! ;) Kanske jag ska köra dagens runda på tid om en månad jag med :)

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa