fredag 27 april 2012

Fyra dagar kvar

Jisses vad tiden går snabbt. Det var inte länge sen jag anmälde mig till Kanallöpet och då var det ju hur lång tid som helst kvar tills det var dags att springa. Nu är det fyra sketna dagar kvar. Var har hela april tagit vägen? Om nån har tjuvat en vecka eller två av mig så blir jag på allvar irriterad!

I dag har jag haft vilodag. I morgon blir det heller ingen jogging. Däremot blir det städning och packning i förrådet. Lika bra att passa på eftersom föreningen har hyrt en container nu så det är himla smidigt att göra sig av med skräp.

Om tiden ska gå så här snabbt är det bråttom att packa med tanke på att vi flyttar i sommar.

På söndag SKA jag jogga. Då SKA jag runt Gröna Milen. Punkt och slut!

Trevlig fredag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa