onsdag 23 maj 2012

KUL - not!

Jag hade planerat in en runda efter jobbet i dag, så jag åkte raka vägen till spåret vid 16-tiden. Bilens termometer visade då på 24°C - och det är VARMT!

Nu gillar jag visserligen värme, men det är varmt att jogga då. Jag valde alltså den jobbigare - men kortare - rundan.

Det första som hände var att det låg en jävla orm mitt på spåret, och den ormen ansåg tydligen att den var där först (vilket förvisso stämmer) och att det alltså var jag som fick flytta på mig (vilket jag förvisso gjorde). Jag hatar ormar - oavsett art -så för mig är det ingen tröst att det "bara" var en kopparorm.

Men hur sugen jag än var på att vända, och snyftande åka hem, så valde jag att skutta förbi odjuret och fortsätta min runda. Men OJ vilket fokus jag hade på marken resten av tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa