fredag 23 december 2011

OJ OJ OJ!

Dagen har liksom varit intensiv, det är banne mig jobbigt att ha lov.

Först åt vi hotellfrukost, och det vet ju alla att det är lite jobbigt. Jag menar, man ska orka med allt gott...
Sen var det en shoppingrunda, med såväl maken som dottern med pojkvän. Det var inte så jobbigt, mest bara trevligt faktiskt.

Det var väl sen det jobbiga(ste) kom - styrkepasset med dottern som PT. Jäklar vad hon körde med mig! Mina stackars armmuskler hotar att strejka i morgon, och hur ska jag då kunna öppna alla mina paket??

Jag började med att värma upp på löpbandet, 1,5 km. Sen var det hantlar och rodd och benböj och maskiner i alla möjliga och omöjliga positioner. Att påstå att svetten sprutade är en överdrift, men den rann så pass att det sved i ögonen.

När passet väl var slut, efter 75 minuter, satt det fint med en macka innan vi åkte hem till mamma på en liten släktträff. Där var det glögg och kaka, och en massa prat.

Kvällen avslutades med pizza på hotellrummet, en fika hos bästaste Ulrika och sen tillbaka till hotellet där jag nu har kraschat i säng.

Just nu kan jag inte fatta hur jag ska kunna ta mig upp i morgonbitti och fixa ett löppass innan frukost - men är det planerat så är det!

God jul på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa