söndag 11 december 2011

Box - svettigt, men kul!

För andra söndagen i rad har jag kört ett pass box. Innan jag provade på det var jag helt övertygad om att box inte var min grej. Det där med att slåss... näe..

Men så provade jag på det - och blev förälskad direkt. *L* Så kul, så jobbigt, så svettigt...

Eftersom jag är med i Lifestyle by Actic har jag förmånen att få prova på olika pass, och box var ett av dem. Även pilates och functional toning har vi testat, och allt är lika kul. Jag önskar jag hade mer tid, fler dagar i veckan, så jag skulle kunna köra alla pass varje vecka och dessutom hinna med treadclimber och styrka och jogging också...

Det känns helt sanslöst. Jag som alltid varit den lataste i stan, som helst undvikit allt som har med motion att göra, jag har lärt mig älska träning, blivit beroende av det.

Inte nog med det... jag har faktiskt - frivilligt - gått upp en timme tidigare på morgonen för att hinna träna. Flera gånger, dessutom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa