söndag 25 december 2011

Borta bra....

Men visst är det skönt att komma hem igen. Efter några trevliga dagar i Bollnäs, med släkt och vänner, är vi nu hemma och har packat upp. Inte klokt så trött man blir av att resa, rena jet-lagen på nåt sätt. *L*

I dag blir det ingen träning. Visst skulle jag kunna byta om och ge mig ut nu, men det blåser, det är mörkt, det regnar och jag är TRÖTT! Jag ger mig själv en vilodag i försenad julklapp.

I morgon blir det däremot box, vilket ska bli kul.

Snart är det dags att styra upp motionsplaneringen för 2012. Eftersom jag har en liten klassiker att fixa, och jag vill fixa den med glans, så ska jag tänka till när jag planerar min träning. Kanske ska jag också köpa mig en riktigt bra cykel, för att kunna växla mellan jogging och cykling. Jag har sett ett par cyklar på cykelaffären, så vem vet... Kanske blir jag med cykel endera dagen... *L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa