lördag 24 december 2011

Julefrid...

Hur kul det än är med jul, så är det väldigt skönt när dagen är slut och man kommer tillbaka till ett tyst och lugnt hotellrum. Det blir väldigt intensivt på julafton. Trevligt, men intensivt!

Jag började dagen med att kliva upp halv 8 för att hinna med löpbandet innan det var dags för hotellfrukost. Hur kan man ha en hotellfrukost utan julskinka på en julafton??  Scandic har inte tillstymmelse till julfrukost, vilket jag tycker är lite dåligt...

Däremot har de ett helt okej gym här på hotellet och deras löpband känns riktigt lyxiga. Jag tog mina 3 km jogg plus 500 m uppvärmning och 500 m nedvarvning. Det gick lättare än jag trott med tanke på de senaste dagarnas skräpmat. Tiden blev visserligen lite sämre än häromdagen, men vad då.... Jag är väldigt nöjd med att ha joggat på julafton!

Jag lovar att jag inte svälter i alla fall, för efter hotellfrukosten åkte vi till min mamma och åt frukost nummer två. Då med julskinka och tomtegröt. Sen har vi hunnit med såväl jullunch som godis, så vi behöver inte somna hungriga. *L*

Dessutom har jag tydligen varit väldigt snäll i år, för attans vad många fina julklappar jag fått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa