tisdag 20 december 2011

Hoppsan, Tomten var tidig i år!

Det kom en avi på posten i dag, ett paket att hämta på Ica. Paket är kul, så gissa om jag slängde mig i bilen och for dit så snart det var möjligt...

Och nog var det ett roligt paket, allt! Jag har nämligen vunnit lite mellanmål från Reztart. Eller lite och lite... 45 st bars och 24 st dryck. *L* Helt sanslöst!!

Jag tycker att barsen (åh, språknerven i mig krullar sig, det ordet finns inte på svenska) är grymt goda, men det är inget för dem som undviker kolhydrater, men för mig som anser att kroppen behöver alla näringsgrupper är de perfekta.

En bars innehåller mindre än 150 kcal, och även om de inte är lika stabbiga som vissa andra energibars, så mättar de så där alldeles lagom innan eller efter ett träningspass.

Den som smakar äppelpaj var nåt av det godaste jag nånsin ätit, och jag kan tänka mig att den sitter som en fläskläpp till en kopp kaffe, istället för fikabröd.



3 kommentarer:

  1. TACK för provsmakerna!:) Hoppas du får en bra julhelg, jag ska underhålla TC tills du är tillbaka på Actic;)

    SvaraRadera
  2. Visst var den med Äppelpaj-smak grymt god? *L*

    Var rädd om TC, han kan behöva vila lite. Vi har kört rätt hårt med honom på sistone.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt inte smakat än, jag håller på det lite..:P Ja det har du rätt i, får väl satsa på lite löpning istället:)

    Kram

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa