måndag 18 juni 2012

SKÄRPNING NU!

3 km jogging före frukost - det var allt jag orkade med.

Det är bara att inse att jag slarvat för mycket den senaste tiden. Flyttbestyren i kombination med bristande motivation har liksom vunnit över karaktären. Nu får det bli rättning i ledet.

Det är 47 dagar kvar till Kanalsimmet. 47 dagar låter mycket, men tiden går fort när man har roligt och roligt har man är det är sommarlov.

Alltså gäller följande:
För varje dag jag inte äter onyttigheter - 1 poäng
För varje halvtimme jag motionerar      - 1 poäng


Innan Kanalsimmet SKA jag ha 100 poäng - MINST!

1 kommentar:

  1. Rätt takter att sätta upp lite tydliga mål, det här fixar du! Själv har jag bockat av båda juni målen. Ny bästa tid på 5 km (med 50 sekunder) och sprungit 16 km i sträck (längsta i mitt liv). Det fantastiska med 16 km loppet var att km-tiden var bättre än vad jag haft på milen :-)
    Så var dagens skryt avklarat också :-) Jag hoppas att det sporrar lite ...
    Nina

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa