måndag 25 juni 2012

Är du dum, eller...?

Jag var uppe tidigt i morse.Jag skjutsade maken till jobbet, for till Bilia för att byta en lampa, åkte till radhuset med ett litet lass prylar och for sen till tippen med ett gäng sopsäckar vi fyllt i helgen. Eftersom regnet vräkte ner var det rätt skönt att åka hem sen, byta kläder och dimpa ner i soffan framför tv:n. Inte nog med det, jag hade turen att hamna framför tv-shop.

KÄRA NÅN!

Jag vet inte vad som är värst. Att de tror att vi tjockisar är tillräckligt dumma i huvudet för att köpa deras mirakelprodukter - eller att vi faktiskt ÄR det och köper skiten.

Jag menar, har du nånsin hört någon (förutom de i reklamen då) som haft nån som helst nytta av tv-shops gå-ner-i-vikt-utan-att-anstränga-dig-att-dugg-produkter?

Det senaste tillskottet i den suspekta varugruppen är nog Smart Tone. En liten massage-pryttel som ska massera sönder fettdepåerna i kroppen på något vis. Genom denna milda massage ska celluliter försvinna, gäddhänget ska bli ett minne blott och bilringar trollas bort utan vare sig motion eller ändrad kost.

På allvar - borde det inte vara olagligt att sälja sånt skräp?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa