torsdag 21 juni 2012

Konflikt

Just nu pågår en konflikt mellan min vilja och min ork. Jag VILL verkligen jogga, jag njuter av det och jag gillar det - men kroppen kämpar emot. Jag har inget flås, ingen ork och kroppen svarar liksom inte på mina signaler.

Jag försökte mig på en sjua i dag, trots värmen, men näe...

Jag vet inte om det beror på att jag lämnade blod förra veckan (och har slarvat med att ta järntabletterna) eller om det bara är en formsvacka. Tråkigt är det i alla fall.

I morgon blir det en kortare runda, troligen bara hem från radhuset efter tapetseringen. På lördag blir det vila och på söndag blir det milen. Men känner jag att kroppen inte funkar kör jag intervaller, alltså jogga 5 min/gå 2 min, men milen ska jag ta. PUNKT!


2 kommentarer:

  1. Annars kan du köra kortare intervaller på ett kortare spår för att få upp flåset :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det bättre, tror du? Hm, får testa det då...

      Radera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa