fredag 18 maj 2012

Dagen efter

Jag befarade en grym träningsvärk efter den lilla cykelturen, men faktiskt inte. Mest känner jag i händerna, och det är ju också ett jäkla ställe att ha ont i.

I låren känner jag inte ett dugg, och i det knä som i går skulle visa sin makt har jag bara en förnimmelse av  känning så jag tror faktiskt inte det blir så illa.

Fasen, jag är nog grymt vältränad egentligen! 

I går hade jag inte en tanke på att nånsin cykla så långt fler gånger.... I dag kan jag tänka mig att göra om det - men inte ensam. I vanliga fall föredrar jag att träna ensam, men när man ska sitta och svettas i flera timmar blir det nog lättare, rent mentalt, om man har sällskap.

Nu är det bara att se fram emot simningen i augusti. Kanske, kanske, kanske ska jag dessutom träna lite simning innan dess... eller, det kanske är fegt...  *L*

1 kommentar:

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa