tisdag 26 juni 2012

Vilket håll (utan ?)

För att få lite motion i dag valde jag att jogga hem från radhuset, via en liten extra runda i spåret för att få ihop några kilometer.

Ganska snart kände jag av håll, ett håll som gav sig när jag slutade jogga men kom tillbaka efter några hundra meters jogg. Det är bara att inse att jag är i världens formsvacka just nu. Jag ska försöka få till fler joggingpass, flytten är ju snart klart (he he, optimisten har talat). Det är kanske bättre med fler, men kortare pass, för att komma i gång igen.

I morgon ska jag möta kyl-och-frys-mannen vid radhuset strax efter kl 10. Blir perfekt att jogga dit, ta emot leveransen och sedan jogga hem igen.

Jag ger mig liksom inte, jag ska komma tillbaka till klara-att-jogga-en-mil-formen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa