fredag 15 juni 2012

SENSATION!

Alla som känner mig vet att kombinationen 'Carina' och 'vita kläder' är sämre än 'bruna bönor' och 'anjovis'. Snudd på omöjlig, med andra ord. Jag kan stå helt stilla på golvet och ändå få smuts på mig, jag lovar!

Ändå tänkte jag faktiskt ha vita kläder på mig på avslutningen. Jag var smart nog att ta på mig dem det sista jag gjorde innan jag for hemifrån (nästan ute i bilen) för att minimera risken att frukosten lämnade avtryck på kläderna.


Före
Klockan 9:15 hade jag VITA och FLÄCKFRIA kläder..


7 timmar senare, efter några timmar på jobbet (som inte bara innehöll avslutning utan också en chokladkaka till fikat (!)), en glass på stan och ett besök hos Jessica på banken kom jag hem och inspekterade mina VITA kläder.... Och tänka sig, jag hittade inte ett enda spår efter glass, choklad eller andra materia som inte har på vita byxor att göra.


Jag är imponerad!
Efter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa