söndag 3 juni 2012

En effektiv söndag

I dag har vi hunnit med att packa en hel del, det är ju inte så många veckor kvar tills vi flyttar.

Sedan har jag varit ute på en runda. Jag hade tänkt mig en runda på Billingen, men ändrade mig i sista stund och tog en runda i stan istället. Omväxling förnöjer, trots att jag älskar Billingen.

Att springa på asfalt går ju lite snabbare och det märktes på klockan. Jag tror inte jag har legat på så lågt snitt under så pass lång tid någon gång tidigare. Att femte km inte är lika snygg beror på att jag fick lite energibrist där och valde att gå ca 300 meter uppför en seg backe.


Nu blir det soffan resten av kvällen, och finalen av BigBrother.

1 kommentar:

  1. Vad kul att se att dina tider blir bättre! Du är så bra, mamma :)

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa