torsdag 7 juni 2012

Mörbultad

Jag känner av gårdagens vurpa mer än jag trodde. Såren på handen gör bara ont när jag kommer åt dem, men eftersom de är på höger hand och jag är högerhänt så händer det lite titt som tätt.

Såret på knät sköter sig fint bakom sitt plåster och känns nästan inte alls nu. Fast i morse hade det bestämda åsikter och hade alls ingen lust att krypa ner i ett par jeans. Det blev kjol i dag, fast det inte är fredag.

Däremot har det dykt upp lite ont på andra ställen. Dels känner jag av lite i vänster arm, nästan som träningsvärk. Dels är jag öm och lite stel i nackmusklerna. Just nu känner jag mig lite allmänt mörbultad, vilket ju är riktigt löjligt. Jag har inte varit med om en trafikolycka, jag har bara ramlat (som den klant jag är!).

En lättare huvudvärk toppar det hela (oj, vad jag är gnällig).

Efter jobbet blev det en dryg timmes middagslur. Nån jogging blir det inte i dag, kroppen är liksom inte riktigt laddad för det. Istället blir det soffan, lite lagom lättsmält tv-program och glass.

Men å andra sidan så är det inget direkt straff det heller.... soffa, glass... jag menar, det kunde ha varit värre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa