lördag 9 juni 2012

Upprätthållande verksamhet

Jag vet inte om det är nån lurkande förkylning som ligger och gror eller om det är att energin är slut så här i slutet av terminen men jag känner mig helt utslagen. Jag skulle kunna sova 14 timmar per dygn. All ork är borta och jag har fullt upp bara att hålla mig vaken. Alla bestyr i samband med flytten tar också energi så det känns som om jag går på reservtanken nu.

För att inte få fullständig soppatorsk kommer jag att hålla mig till en lite lugnare motionsplanering de närmaste två veckorna, eller 1,5 är det väl egentligen.

Nu är det inte så att motionen i sig tar energi, snarare ger den energi, men det är tiden den tar som stressar mig när jag känner att jag har så mycket att göra med packning och sånt.

En joggingtur i morgon, cykel till jobbet på måndag, jogging på tisdag, blodgivning på onsdag (och alltså vila onsdag och torsdag) och sen lite jogging nästa helg, det får räcka. *L*

Måndag och tisdag veckan därpå lär knappast innehålla nåt besök i spåret, då blir det jobb dagtid och tapetsering på kvällstid. Sen kan jag börja varje dag med motion om jag vill, för då har jag ÄNTLIGEN sommarlov!

Och då är det full fart med motionen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa