måndag 6 augusti 2012

Mot nästa mål...

Med lite drygt 280 dagar kvar till Göteborgsvarvet är det hög tid att sätta i gång med såväl viktminskning som träning.

I och med denna nystart väljer jag att byta blogg, och i fortsättningen hittar i mig på http://minus25innanvarvet.shapemeup.se/

Shapemeup.se  är en helt fantastisk träningssajt med en massa intressanta bloggar, tips och fakta om det mesta som har med träning och mat att göra.

Tack för alla peppande kommentarer! Jag hoppas vi ses igen!

//Carina


5 kommentarer:

  1. Självklart ses vi på din nya blogg, du är ju duktig på att nå dina mål så jag vill självklart följa den nya utmaningen. Och - hör och häpna - vi ses i Göteborg!!! Det kom ett mail på jobbet om en start i Varvet nästa år och i ett oövertänkt ögonblick såg jag mig svara att jag självklart skulle med!!!?? Ingen ide att fundera över hur jag tänkte där för tydligen tänkte jag inte alls.
    / Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. KUL!! Givetvis fixar vi varvet - allt annat är otänkbart!

      Kram C

      Radera
  2. Kommer att följa dig på din nya blogg och önskar dig fortsatt bra träning och viktminskning.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag heter Sandra och jobbar med casting/research på tv-bolaget Jarowskij. Vi är nu i startgroparna för att kicka igång en ny säsong av SVT-programmet "Kan du slå en pensionär?". Förra säsongen blev en riktig succé och vi strävar nu efter att om möjligt producera en ännu bättre säsong.
    För att vi ska lyckas med det, gäller det att hitta duos som verkligen vill och behöver hjälp att komma igång med en sundare livsstil. Många har redan skickat in intresseanmälan men vi ser gärna att ännu fler anmäler sitt intresse. Därför undrar jag om du skulle vilja hjälpa till att sprida ordet vidare? Kanske känner du någon som vill och behöver vara med i programmet och skaffa en sundare livsstil? Vi är mycket tacksamma!

    DELTAGARE TILL TV-PROGRAM

    VI SÖKER DUOS (25-45 år) TILL SVT-PROGRAMMET
    ”KAN DU SLÅ EN PENSIONÄR?”

    Två kollegor, kompisar, kärlekspar, syskon, far och dotter etc.

    Ni är medvetna om att ni lever ett ganska ohälsosamt liv och vill nu ändra på det. Kanske har någon oförutsedd händelse i ert liv gjort att ni tappat lusten att orka bry er om er själva? Kanske är stress en stor del av ert liv att det enda ni hinner med är snabbmaten på vägen hem? Eller kanske är det så att ålderkrisen kryper tätare inpå, att karriären går före hälsan eller att det stillasittande jobbet gjort dig till en soffpotatis? Har du barn varannan vecka kanske du kastas mellan strikta rutiner och en oplanerad tillvaro med sena kvällar och onyttig mat?

    Med hjälp av två inspirerande pensionärer har ni chansen att ta första steget mot ett längre, hälsosammare liv som passar just er – och det kommer vara roligt!

    Maila i så fall snarast till pensionar@jarowskij.se


    Tusen tack för din hjälp!
    Vänligen
    Sandra Lindqvist
    Casting/Research
    sandra.lindqvist@jarowski.se
    08-50 30 78 56

    SvaraRadera

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa