söndag 18 december 2011

Årets julskinka?!

Kvällens boxpass hade mycket fokus på ben och rumpa, så pass mycket fokus att  jag befarar skaplig träningsvärk - men det är ju bara trevligt. Det betyder ju bara att man tränat bra. *L*

Vid några övningar kände jag av höften en aning, men inte mycket och det gick över lika snabbt igen. Däremot valde jag att modifiera vissa moment som jag kände att tog för mycket (på fel sätt) i höften.

Om jag ser till mitt mål för 2012, att fixa en Göta kanal-klassiker, så antar jag att box inte fyller nån funktion. Men det är ju så löjligt roligt, så det struntar jag i. Jag ska boxas i alla fall!

Till veckan blir det morgonträning både måndag och tisdag. På onsdag antar jag att jag åker på eftermiddagen istället. På torsdag blir det träning på gymmet i Bollnäs, liksom på fredag och på julafton. 
Åh, vad jag gillar det här - att planera in träningen, att prioritera den och att MÅ SÅ BRA AV DEN!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa