onsdag 18 juli 2012

Okej, jag är väl inte så aktiv...

De senaste veckorna har jag inte slitit ut joggingskorna direkt. Det har varit fullt upp med flytten och allt sånt. Att vi dessutom åkte till Transylvanien några dagar mitt i alltihopa var inte så välplanerat men MYCKET SKÖNT! Där hade vi över 35°C varmt så nu har jag laddat mina solceller. Jag hade med mig joggingskor men alltså, näe... inte i den värmen.

Men nu så, nu börjar vi komma i ordning här hemma så pass att jag känner att jag kan prioritera träningen igen. Och det är ju på tiden för det är väldigt snart dags för Kanalsimmet. Sen är det Tjejmilen och iForm-loppet inom en ganska snar framtid också, så nu är det bara att ta tag i träningen igen.

Eftersom vi åt lunch (en mycket god sallad i Mariestad) vid 15-tiden ska jag låta maten sjunka till så där 17:30-tiden. Sen ska joggingskor på och jag ska ut i spåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hälsa Webbhotell TräningsbloggarHälsa